Helpdesk
Zodra je besloten hebt een trimsalonshop op het Trimmersplein te huren en alle benodigde administratieve gegevens zijn bevestigd en de betalingen geregeld dan gaan wij je webshop opbouwen met de producten of diensten die jij wilt verkopen. Ondanks dat we maximale aandacht geven aan het opbouwen van je webshop kunnen er, tijdens de huurperiode van je trimsalonwebshop op het Trimmersplein, technische problemen voordoen. De meeste problemen zijn snel te verhelpen maar soms heeft een oplossing van het probleem meer tijd nodig.
Het melden van eventuele technische problemen doe je door het probleem zo nauwkeurig mogelijk te omschrijven en te sturen naar e-mail: helpdesk@trimmersplein.nl
Je krijgt, na aanmelding, zo snel mogelijk een bericht hoe het probleem opgelost gaat worden of reeds opgelost is. Telefonisch contact werkt niet sneller omdat we dan niet het probleem op beeldscherm kunnen monitoren. Bij grotere problemen die uitgezocht moeten kan het wat langer duren voordat je antwoord krijgt maar we zullen er alles aan doen om problemen zo snel mogelijk op te lossen.