Veel gestelde vragen

Waar vraag je een trimsalonwebshop op het Trimmersplein aan?

Voor het huren van een trimsalonwebshop meld je je aan met het inschrijfformulier. Via de TE HUUR plaatjes kan je ook naar het inschrijfformulier gaan.

Wat zijn de Algemene leveringsvoorwaarden voor het huren van een webshop?

De algemene voorwaarden vind je via de contactpagina of klik hier.

Hoe richt ik de webshop in?

Als je het inschrijfformulier hebt ingevuld nemen we contact met je op. We vragen je dan een account aan te maken. Via je account kom je op een dashboard. Hierop vind je bestellingen, downloads, accountinformatie en frontend manager. Via frontend manager kan je de winkel inrichten. De eerste 25 producten zetten wij al voor je in de webshop zodat je meteen kan gaan verkopen.

Mag iedere trimsalon een eigen webshop op Trimmersplein?

Ja, als je trimsalon hebt mag je op Trimmersplein een webshop huren mits je bij de Kamer van Koophandel staat ingeschreven.

Kan ik zelf producten of diensten in de webshop zetten of aanpassen?

Ja, dat regel je via de frontend manager. Deze vind je op het dashboard als je inlogt op je account.

Mijn vraag staat hier niet bij, waar kan ik die stellen?

Als je een vraag hebt die hier niet bij staat, stuur die naar ons e-mailadres.